ΕΝΔΥΣΗ - ΥΠΟΔΗΣΗ

ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΑ ΕΝΔΥΜΑΤΑ

Έκδοση 8
Έτος Δημοσίευσης Ιούνιος, 2009
Χώρα Ελλάδα
Τιμή 590,00€

ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΑ ΕΝΔΥΜΑΤΑ

Ο κλάδος των γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων αποτελείται από
σημαντικό αριθμό παραγωγικών επιχειρήσεων, οι περισσότερες των οποίων
είναι μικρομεσαίου μεγέθους. Παράλληλα, ο εισαγωγικός τομέας
περιλαμβάνει πλήθος επιχειρήσεων. Εισαγωγές πραγματοποιούν αμιγώς
εμπορικές εταιρείες αλλά και παραγωγικές επιχειρήσεις του κλάδου.
Αρκετές επιχειρήσεις εισάγουν "επώνυμα" προϊόντα από διάφορες
ευρωπαϊκές χώρες, ενώ αύξηση παρουσιάζουν και οι εισαγωγές "φθηνών"
προϊόντων προερχόμενα από τρίτες χώρες, χαμηλού κόστους παραγωγής
(Κίνα, Ινδία, κ.ά). Αρκετές εταιρείες του κλάδου (παραγωγικές,
εισαγωγικές), διατηρούν παράλληλα αλυσίδες λιανικής πώλησης γυναικείων
ενδυμάτων, οι οποίες αναπτύσσονται είτε με εταιρικά καταστήματα είτε
και με τη μέθοδο franchising.
Η συνολική εγχώρια παραγωγή γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (σε
τεμάχια) παρουσίασε πτωτικές τάσεις την περίοδο 1995-2008, με μέσο
ετήσιο ρυθμό μείωσης 3,4%. Πτωτική πορεία εμφανίζουν και οι εξαγωγές.
Το μέγεθος της συνολικής εγχώριας κατανάλωσης γυναικείων υφασμάτινων
ενδυμάτων παρουσίασε ανοδικές τάσεις την περίοδο 1995-2007, με μέσο
ετήσιο ρυθμό αύξησης 2,3%. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια ο ρυθμός
μεταβολής είναι μειούμενος, το δε 2008 η αγορά παρουσίασε μείωση 3,6%
σε σχέση με το 2007. Η εισαγωγική διείσδυση έχει αυξηθεί σημαντικά,
εκτιμάται δε σε 58%-60% τη διετία 2007-2008. Η κατηγορία "πουκάμισα -
μπλούζες" καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μερίδιο στη συνολική εγχώρια
αγορά (46% το 2008). Ακολουθούν τα παντελόνια με 22% και τα φορέματα
με 12%. Οι φούστες κατέλαβαν το 9,5% ενώ τα μερίδια των υπολοίπων
κατηγοριών κυμαίνονται σε χαμηλότερα επίπεδα.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΚΛΑΔΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ
«ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΑ ΕΝΔΥΜΑΤΑ 2009»
Σύνοψη
Ζήτηση
Προσφορά
Αγορά
Ευρωπαϊκή Αγορά
1. Εισαγωγή – Γενικά Χαρακτηριστικά του Κλάδου
1.1 Εισαγωγή
1.2 Γενικά Χαρακτηριστικά του Κλάδου
1.3 Πρώτες Ύλες των Γυναικείων Υφασμάτινων Ενδυμάτων
2. Η Ζήτηση Γυναικείων Υφασμάτινων Ενδυμάτων
Παράρτημα Κεφαλαίου 2
3. Η Προσφορά Γυναικείων Υφασμάτινων Ενδυμάτων
3.1 Δομή και Διάρθρωση του Κλάδου
3.2 Διαφημιστική Δαπάνη Γυναικείων Ενδυμάτων
3.3 Κανάλια Διάθεσης των Προϊόντων του Κλάδου
3.4 Παραγωγικές Επιχειρήσεις του Κλάδου
3.5 Πωλήσεις Παραγωγικών Επιχειρήσεων
3.6 Χρηματοοικονομική Ανάλυση Παραγωγικών Επιχειρήσεων
Κερδοφορία
Αποδοτικότητα
Ρευστότητα
Χρηματοοικονομική διάρθρωση
Δραστηριότητα
Ομαδοποιημένος ισολογισμός
3.7 Εισαγωγικές Επιχειρήσεις του Κλάδου
3.8 Πωλήσεις Εισαγωγικών Επιχειρήσεων
3.9 Χρηματοοικονομική Ανάλυση Εισαγωγικών Επιχειρήσεων
Κερδοφορία
Αποδοτικότητα
Ρευστότητα
Χρηματοοικονομική διάρθρωση
Δραστηριότητα
Ομαδοποιημένος ισολογισμός
Παράρτημα Κεφαλαίου 3
4. Η Αγορά των Γυναικείων Υφασμάτινων Ενδυμάτων
4.1 Εγχώρια Παραγωγή Γυναικείων Υφασμάτινων Ενδυμάτων – Μερίδια Παραγωγής
4.2 Εξωτερικό Εμπόριο Γυναικείων Ενδυμάτων
4.2.1 Εξέλιξη Εισαγωγών Γυναικείων Ενδυμάτων – Κυριότερες Χώρες Προέλευσης
4.2.2 Εξέλιξη Εξαγωγών Γυναικείων Ενδυμάτων – Κυριότερες Χώρες Προορισμού
4.3 Εγχώρια Αγορά Γυναικείων Υφασμάτινων Ενδυμάτων – Μερίδια Αγοράς
Παράρτημα Κεφαλαίου 4
5. Στοιχεία Ευρωπαϊκής Αγοράς Γυναικείων Ενδυμάτων
6. Συμπεράσματα και Προοπτικές του Κλάδου
Γενικά
Ανάλυση Ανταγωνιστικού Περιβάλλοντος
Είσοδος Νέων Ανταγωνιστών
Κίνδυνοι από Υποκατάστατα Προϊόντα ή Υπηρεσίες
Διαπραγματευτική Δύναμη Προμηθευτών
Διαπραγματευτική Δύναμη Αγοραστών
Ανταγωνισμός μεταξύ Επιχειρήσεων του Κλάδου
Ανάλυση SWOT
Δυνατά Σημεία
Αδύνατα Σημεία
Ευκαιρίες
Απειλές
Οικονομικά Αποτελέσματα - Προοπτικές
Παράρτημα Ι: Ισολογισμοί Εταιρειών του Κλάδου
Παράρτημα ΙΙ: Κατάλογος Κλαδικών Μελετών που έχουν εκπονηθεί από τη Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group A.E.
● Benchmarking Παραγωγικών Επιχειρήσεων του Κλάδου (σε ηλεκτρονική μορφή)
● Benchmarking Εισαγωγικών Επιχειρήσεων του Κλάδου (σε ηλεκτρονική μορφή)
ΠΙΝΑΚΕΣ
Πίνακας 2.1 Διάρθρωση του γυναικείου πληθυσμού κατά ηλικιακές ομάδες (1999-2001)
Πίνακας 2.2 Προβολές του γυναικείου πληθυσμού της Ελλάδας κατά ηλικιακές ομάδες
(2010-2050)
Πίνακας 2.3 Δείκτης τιμών καταναλωτή ειδών ένδυσης και υποκατηγοριών του (2002-2008)
Π2.1 Μέσες μηνιαίες αγορές ενδυμάτων ανά κατηγορία περιοχής
Π2.2 Μέσες μηνιαίες αγορές ενδυμάτων βάσει μηνιαίου εισοδήματος
Π2.3 Μέσος όρος μηνιαίων αγορών των νοικοκυριών κατά τάξεις μηνιαίων συνολικών αγορών
Πίνακας 3.1 Συνοπτική παρουσίαση παραγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου
Πίνακας 3.2 Πωλήσεις παραγωγικών επιχειρήσεων γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων
(2003-2008)
Πίνακας 3.3 Επωνυμίες παραγωγικών επιχειρήσεων γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων για την ανάγνωση των διαγραμμάτων
Πίνακας 3.4 Συνοπτική παρουσίαση εισαγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου
Πίνακας 3.5 Πωλήσεις εισαγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου (2003-2008)
Πίνακας 3.6 Επωνυμίες εισαγωγικών επιχειρήσεων υφασμάτινων γυναικείων ενδυμάτων για την ανάγνωση των διαγραμμάτων
Π3.1 Διάρθρωση της διαφημιστικής δαπάνης γυναικείων ενδυμάτων ανά μέσο ενημέρωσης (2003-2008)
Π3.2 Διαφημιστική δαπάνη γυναικείων ενδυμάτων ανά εμπορικό σήμα (2007-2008)
Π3.3 Διαφημιστική δαπάνη ανδρικών- γυναικείων ενδυμάτων ανά εμπορικό σήμα (2007-2008)
Π3.4 Ορισμοί χρηματοοικονομικών δεικτών
Π3.5 Δείκτες κερδοφορίας παραγωγικών επιχειρήσεων γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (2003-2007)
Π3.6 Δείκτες αποδοτικότητας παραγωγικών επιχειρήσεων γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (2003-2007)
Π3.7 Δείκτες ρευστότητας παραγωγικών επιχειρήσεων γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (2003-2007)
Π3.8 Δείκτες χρηματοοικονομικής διάρθρωσης παραγωγικών επιχειρήσεων γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (2003-2007)
Π3.9 Δείκτες δραστηριότητας παραγωγικών επιχειρήσεων γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (2003-2007)
Π3.10 Ομαδοποιημένος ισολογισμός παραγωγικών επιχειρήσεων γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (2006-2007)
Π3.11 Ομαδοποιημένος ισολογισμός κερδοφόρων παραγωγικών επιχειρήσεων γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (2006-2007)
Π3.12 Ομαδοποιημένος ισολογισμός ζημιογόνων παραγωγικών επιχειρήσεων γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (2006-2007)
Π3.13 Δείκτες κερδοφορίας εισαγωγικών επιχειρήσεων γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων
(2003-2007)
Π3.14 Δείκτες αποδοτικότητας εισαγωγικών επιχειρήσεων γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (2003-2007)
Π3.15 Δείκτες ρευστότητας εισαγωγικών επιχειρήσεων γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (2003-2007)
Π3.16 Δείκτες χρηματοοικονομικής διάρθρωσης εισαγωγικών επιχειρήσεων γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (2003-2007)
Π3.17 Δείκτες δραστηριότητας εισαγωγικών επιχειρήσεων γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (2003-2007)
Π3.18 Ομαδοποιημένος ισολογισμός εισαγωγικών επιχειρήσεων γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (2006-2007)
Π3.19 Ομαδοποιημένος ισολογισμός κερδοφόρων εισαγωγικών επιχειρήσεων γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (2006-2007)
Π3.20 Ομαδοποιημένος ισολογισμός ζημιογόνων εισαγωγικών επιχειρήσεων γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (2006-2007)
Πίνακας 4.1 Εγχώρια παραγωγή γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (1995-2008)
Πίνακας 4.2 Εγχώρια αγορά γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (1995-2008)
Πίνακας 4.3 Διάρθρωση της εγχώριας αγοράς γυναικείων υφασμάτινων ενδυμάτων (2008)
Π4.1 Εισαγωγές γυναικείων ενδυμάτων ανά κύρια κατηγορία (2003 - 2008)
Π4.2 Εισαγωγές γυναικείων ενδυμάτων ανάλογα με την πρώτη ύλη (2003 - 2008)
Π4.3 Εισαγωγές γυναικείων ενδυμάτων ανά χώρα προέλευσης (2005-2008)
Π4.4 Εξαγωγές γυναικείων ενδυμάτων ανά κύρια κατηγορία (2003 – 2008)
Π4.5 Εξαγωγές γυναικείων ενδυμάτων ανάλογα με την πρώτη ύλη (2003 - 2008)
Π4.6 Εξαγωγές γυναικείων ενδυμάτων ανά χώρα προορισμού (2005 – 2008)
Πίνακας 5.1 Εγχώρια Αγορά Υφασμάτινων Γυναικείων Ενδυμάτων στη Γερμανία (2003-2007)
Πίνακας 5.2 Εγχώρια Αγορά Υφασμάτινων Γυναικείων Ενδυμάτων στη Γαλλία (2003-2007)
Πίνακας 5.3 Εγχώρια Αγορά Υφασμάτινων Γυναικείων Ενδυμάτων στη Μεγάλη Βρετανία (2003-2007)
Πίνακας 5.4 Εγχώρια Αγορά Υφασμάτινων Γυναικείων Ενδυμάτων στην Ισπανία (2003-2007)
Πίνακας 5.5 Εγχώρια Αγορά Υφασμάτινων Γυναικείων Ενδυμάτων στην Πορτογαλία
(2003-2007)